ISLAMILOENG KOOLIDELE  
 

Juba kaks õppeaastat oleme käinud koolides lastele islamit tutvustamas: esimesel õppeaastal oli initsiatiiv koolide endi kätes, teisel pakkusime suure huvi tõttu kursuse ise välja. Soovijaid aga oli nii palju, et kõik väljapakutud ajakavasse kahjuks siiski ei mahtunud. Seetõttu lindistasime antud loengud ja igal koolil on nüüd soovi korral võimalus neid kasutada.

Loenguid on kaks: põhikooli- ja gümnaasiumiastmele.

Iga loeng koosneb Power Point presentatsioonist ja audiost. Võimalik on ka alla laadida paljundusmaterjali ja tellida raamatuid. Õpetajatel on soovi korral võimalus kasutada valmis Power Point presentatsiooni ise loengu andmiseks.

Lektor: Kätlin Hommik-Mrabte (araabia filoloog, islamoloog, Eesti Islami Koguduse ametlik tõlkija)

1. „MIDA PEAKS TEADMA ISLAMIST?“ - põhikooli loeng, 1 akadeemiline tund (45 min) Lae alla siit(27.6 Mb, zip fail)

2. „MIDA PEAKS TEADMA ISLAMIST?“ - gümnaasiumi loeng, 2 akadeemilist tundi (1h10 + arutelu klassis)Lae alla siit(44.7Mb, zip fail)

PALJUNDUSMATERJAL (10 lk)

Huvitavaks lugemismaterjaliks õpetajatele võib osutuda ka Rakvere gümnasisti uurimistöö "Islam ja Eesti", kus on analüüsitud ka koolikaaslaste arvamust ja teadmisi islamist enne ja peale loengut, ning Kuressaare põhikooli lõpetaja islamiteemaline referaat "Referaat islami kohta".

RAAMATUTE TELLIMINE:

Jumala Sõnumitooja Muhammed
„Jumala Sõnumitooja Muhammed“ - Peale suuri karikatuuriskandaale on kõigile kindlasti huvitav lugeda ka midagi teistsugust islami prohveti Muhammedi (saws) kohta. Raamat on kokku pandud erinevate Läänemaailma õpetlaste ning tuntud inimeste ütlustest ning samas ka hadithidest, mis Muhammedi (saws) kirjeldavad.
Autor: A. Al-Sheha,
tõlkija: Kätlin Hommik-Mrabte.

 

 

"Väike värviline abiline islami mõistmiseks" - Raamat on üleval aadressil Islam Guide (eesti keeles) . Nüüdseks on ka raamatu eestikeelse variandi eeltrükk ilmunud ning kättesaadav. Tellida on võimalik ka raamatu inglisekeelset varianti, mida on netis võimalik lugeda aadressil
Islam Guide Homepage .

 
 

Kontaktisik